반복영역 건너뛰기
지역메뉴 바로가기
주메뉴 바로가기
본문 바로가기

연구정보

연구정보

국내외 연구기관에서 발표된 중국 연구 자료를 수집하여 제공합니다.

연구보고서

China Internet: Where does online ad spend go?

Susanna CHUI, Tsz Wang TAM 2018.03.13

URL

연구정보 상세보기

We explore the changing face of online advertising in China, where both advertisers and platforms are becoming more sophisticated in the way they spend and make money. Tencent, Baidu, and Alibaba will have their own opportunities and challenges.

출처 DBS
원문링크 https://goo.gl/93FDaV
첨부파일
키워드

온라인 광고 플랫폼 텐센트 바이두 알리바바

지역키워드

중국전체

목록

만족도 조사

이 페이지에서 제공하는 정보에 만족하셨습니까?

평가하기